Avtalevilkår for bestilling av avfallstaxi
Vilkår for Avfallstaxi
Når bestillingen er bekreftet fra Trondheim Renholdsverk, er avtalen å regne som bindende.
- Grunnprisen inkluderer oppmøte hos privathusholdninger i Trondheim
- Avfallet sorteres og settes utendørs slik at vi enkelt kan bære det inn i bilen. Mindre avfall må være pakket i esker, kasser eller gjennomsiktige sekker
- Grunnpris pr. ordre er kr 500,- for max 15 minutter opplasting, og maks 300 kg.
(alternativt 30 minutter/maks 600 kg eller 45 minutter/maks 900 kg) - Opplasting utover dette utløser tilleggsordre, men da kun hvis det er mulig for sjåføren å ta ekstra
- I tillegg faktureres restavfallet (IKKE matavfall) med kr 2,50 pr. kg.
- Avbestilling: Hvis du må avbestille henting, må dette skje senest kl 15 siste hverdag før henting. Senere avbestilling faktureres med kr 500,-.