Bestill avfallstaxi

Grunnet smittefare er vi dessverre nødt til å stoppe alle oppdrag på Avfallstaxi inntil videre, effektivt fra 17.03.2020

 

Grunnet smittefare er vi dessverre nødt til å stoppe alle oppdrag på Avfallstaxi inntil videre, effektivt fra  17.03.2020

 

Vi tilbyr avfallstaxi til innbyggere i Trondheim og Klæbu for å hjelpe de som mangler bil, henger eller tid. Dette er en tjeneste vi ikke tjener penger på, den skal gå til selvkost. Det vil si at du betaler kun hva det faktisk koster oss å hente avfallet ditt og bringe det til miljøriktig behandling.
NB! Har du store mengder treverk eller hageavfall – bestill container. Hageavfall MÅ leveres i blanke sekker.

 

Priser og vilkår for Avfallstaxi

Når bestillingen er bekreftet fra Trondheim Renholdsverk, er avtalen å regne som bindende. Prisene nedenfor gjelder husholdninger i Trondheim og Klæbu.

 

Grunnpris pr ordre for oppmøte er kr 500. Dette inkluderer:

  • Maks mengde er 300 kg sortert avfall. Ved behov for sekker, bruk gjennomsiktige.
  • Inntil 15 minutter opplasting. Utover 15 minutter, kr 250 pr påbegynt kvarter.
  • Tillegg for restavfall er kr 1,55 pr kg
  • Overstiges maks mengde utløses en ny ordre på kr 500 pr 300 kg.
  • OBS! Grunnet smittefare henter vi for tiden kun avfall som står ute!

Avfall som ikke er oppgitt i bestillingen kan avvises av sjåføren.

Betaling

  • OBS! Vi tar for tiden ikke betaling med kort, men sender faktura i etterkant pga smittefare

Avbestilling

  • Avbestilling: Hvis du må avbestille henting, må dette skje senest kl 15 siste hverdag før henting. Senere avbestilling faktureres med kr 500,-.